16 oktober 2024

Kinderboekenweek 2024

Dit jaar doen we Lekker Eigenwijs en vieren we de opening van de Kinderboekenweek gewoon op de helft en niet aan het begin! Vandaag kwamen deze 'eigenwijze vreemde vogels' langs op het plein om samen met de leerlingen, leerkrachten en ouders de Kinderboekenweek te openen.

Preview foto
Kinderboeken zitten vol met sterke personages die laten zien hoe leuk het eigenlijk is om lekker te doen wat je zelf wilt. We duiken dit jaar op De Librije in boeken vol eigenwijze figuren die het op hun eigen manier doen. We gaan naar werelden waar drie maal drie zes is, waar bedtijd niet bestaat en waar je de hele dag snoep kunt eten. We vieren het dwars zijn! Deze Kinderboekenweek lezen we boeken over personages die een tikkeltje tegendraads en eigenwijs zijn.Lang leve het Lezen!